Friday, June 24, 2005

its my birthday!


focus on the cake and the smile, not the flabby arms!

nice right this cake

ya...my birthdays arent such a big deal, just getting some presents and of course celebrating with my family with a fruit cake (its always a fruity one) at home. ya got a bit of photos so going to put here..



今年我生日的那天,我告诉过你我希望你可以和我的家人一起庆祝,你却说,家人很重要,我不可以把你当做第一。可是你都不知道我的意思。当时的我只是简单地希望你可以象我家的一份子一样,大家一起庆祝我生日。我并没有要轻视我的家人。你为何要这样?

No comments: